معرفی ۸ مدل از تابلوهای شرکتی

تابلوهای شرکتی با توجه به ابعاد و جنس و نوع آن‌ها می‌توان به‌صورت‌های متفاوتی طبقه‌بندی نمود. منظور از تابلوهای شرکتی، تابلوهای هستند که در سر درب شرکت‌ها به‌ عنوان تابلو تبلیغاتی شرکتی و در داخل شرکت به‌ عنوان تابلو شناسایی برای معرفی قسمت‌های مختلف شرکت مورد استفاده واقع می‌شود و از ابزارهای ضروری شرکت  است.  ادامه به توضیح درمورد انواع تابلو تبلیغاتی شرکت ها و کاربرد هر کدام از آنها می‌پردازیم……

شرکت MAT CNC  قادر است تمامی خدمات از جمله خدمات CNC و لیزر، تابلو سازی و نور پردازی، دکوراسیون داخلی و کابینت و نورد و خم کاری…برای شما مشتریان عزیز با کیفیت بالا ارایه دهد.

جالب است بدانید که، در دنیای امروز با توجه به توسعه و گسترش شرکت ها و افزایش تعداد رقبا در حوزه‌های کاری مختلف لازم است هریک برای ارایه محصولات و خدمات خود از روش‌های جدید و  درستی استفاده کنند. به همین علت هریک از آن‌ها نیاز به تبلیغات پی در پی و گسترده دارند تا بتوانند برند شرکت خود را به دنیا معرفی کرده و محصولات خود را در سطح گسترده ای به فروش برسانند. تابلو سازی یکی از بهترین و موثر ترین روش های تبلیغ شرکت و برند خواهد بود.

🔔 حتما بخوانید: تابلو چلنیوم چیست؟

انواع تابلوهای شرکتی

همانطور که در قبل تر برایتان توضیح دادیم، تابلوهای شرکتی را با توجه به ابعاد و جنس و نوع آن‌ها می‌توان به‌صورت‌های متفاوتی طبقه‌بندی کردکه عبارتند از…….

۱- تابلو شرکتی لایت باکس :

لایت باکس یا همان تابلو لایت باکس به جعبه‌هایی گفته می‌شود که از داخل توسط منابع نوری مانند مهتابی و اس ام دی نور پردازی می‌شوند. از تابلو لایت باکس برای معرفی به صورت آویز استفاده می نمایند و یا از مدل ایستاده آن برای معرفی کالاها و خدمات استفاد می کنند . محاسبه قیمت این تابلوها معمولا بر حسب متر محیط و متر مربع می باشد.

تابلو شرکتی لایت باکس

۲- تابلو شرکتی چلنیوم :

تابلو چلنیوم از درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی است و به شکل های متفاوت و دیگر مدل ها اجرا می‌شوند.

  •  تابلو چلنیوم ساده
  •  تابلو چلنیوم ستاره ای
  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم دوبل
  • تابلو چلنیوم لترمکس

این نوع تابلو با استفاده از رول چلنیوم که در سایز های ۷، ۹ و ۱۱ سانتی متری در بازار موجود است طراحی و پیاده سازی می شود. از رول چلنیوم برای ساخت لبه ها و از پلکسی گلاس شفاف در رنگ های متعدد خصوصاً رنگ طلایی ، مشکی و نقره ای ، جهت ساخت رویه حروف برجسته چلنیوم استفاده می شود.

تابلو شرکتی چلنیوم

۳- تابلو شرکتی حروف برجسته :

تابلو پلکسی حروف برجسته برجسته جزو جدیدترین تابلو ها است که می توان گفت به نسبت بیشترین سفارش را نسبت به ساخت سایر تابلو ها دارد. در ساخت این نوع تابلو هیچ محدودیتی برای ضخامت صفحه های پلکسی گلاس وجود ندارد. معمولا این تابلو ها بر روی سر در اتاق های تجاری و اداری و اماکن یا برای تابلو راهنمای طبقات به کار گرفته می شوند. از تابلوهای حروف برجسته می توان به تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو نئون پلاستیک و دیگر موارد مشابه اشاره نمود.

تابلو شرکتی حروف برجسته

۴- تابلو شرکتی استیل :

تابلو استیل یکی از گزینه های مناسب برای سفارش تابلو شرکتی است زیرا به دلیل عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین به داخل شرکت ها، این تابلو کمتر کثیف می شود و درخشندگی و براقیت خودکار آن همواره پابرجاست و خاصیت تمیزی و براقی خودکار داشته و در مقابل شرایط جوی و آلایندگی ها کاملا مقاوم است.

تابلو استیل نیز حاوی انواع متفاوتی است و می توانید به شکل های متعدد و به صورت ترکیبی نظیر تابلو پلاستیل استفاده نمایید. در هنگام سفارش تابلو استیل دقت نمایید که تابلوساز از استیل اصل استفاده نماید و به راحتی می توانید توسط یک آهنربا استیل اصل را شناسایی نمایید زیرا استیل اصل توسط آهنربا جذب نمی شود.

تابلو شرکتی استیل

۵- تابلو شرکتی روان :

این نوع تابلوها از تابلوهای  مدرن محسوب می‌شوند  که طرح ها و کلمات مختلف بر روی آنها حرکت کرده و جذابیت زیادی را ایجاد می کند. ساختار این تابلوها مشابه با  تابلوهای ال ای دی بوده و تنها تفاوت آنها در متحرک بودن طرح ها می باشد. در این تابلوها  با استفاده از نرم افزارهایی، متن ها و کلمات و یا انیمیشن های مختلفی که  از قبل نوشته شده است  و در تابلو به صورت پشت سر هم شروع به حرکت کردن می نمایند.

۶- تابلو شرکتی شناسایی :

تابلوهای تبلیغاتی شناسایی تابلو هایی هستند که برای  معرفییک شرکت یا مجموعه بکار می‌روند و معمولا در فضای داخلی استفاده می شوند. دو مدل متدوال این تابلوها تابلو استیل و تابلو پلکسی می‌باشد. ساخت تابلو استیل شناسایی و پلکسی معمولا به شکل حک کردن عناوین اصورت می‌گیرد. همچنین می توان از این دو مدل به صورت تلفیقی نیز استفاده کرد.

تابلو شرکتی شناسایی

۷- تابلو شرکتی فلکسی فیس :

این نوع تابلوها، از تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مقرون به صرفه است که  شامل نورپردازی نیز هستند و در ساخت تابلو فلکسی از حروف برجسته استفاده می شود که به آن عنوان تابلو فلکسی برجسته گفته می‌شود. فلکسی یک نوع متریال در ساخت تابلوهای فلکسی می‌باشد.

این تابلوها دارای صفحات انعطاف پذیر هستند و روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آن‌ها باعث شده که در برابر اشعه خورشید و  انواع شرایط آب و هوایی مقاومت و دوام بالایی داشته باشند.

تابلو شرکتی فلکسی فیس

۸- تابلو شرکتی فضای داخل، فضای خارج

تبلیغات فضای داخل شرکت ها یکی از عوامل بسیار موثر در مشتری مداری و جذب هر چه بیشتر متقاضیان است. تابلو ها عموما به دو روش ساده و ضد آب هستند که معمولا نوع ضد آب آن در فضای خارجی و به عنوان سردر به کار گرفته می شود. کاربردترین تابلو های شرکتی در فضای داخل میتوان به تابلو لایت باکس، تابلو شناسایی استیل، تابلو شناسایی پلکسی، تابلو ال ای دی روان فضای داخل، و برخی از تابلوهای حروف برجسته اشاره نمود.

تابلو سردر شرکت‌ها می توانند از مهم‌ترین روش‌های تبلیغ یک شرکت باشد که این دسته از تبلیغات در دسته تبلیغات محیطی قرار می گیرد. نکته قابل توجه درمورد این نوع از تابلوها داشتن مقاومت و طول عمر لازم جهت قرار گرقتن در محیط بیرونی باشد. برای مثال تابلوهایی که نورپردازی می‌شوند حتما باید ضد آب باشند. از انواع این تابلوها می توان به تابلو فلکسی فیس، تابلو چلنیوم که در قبل تر اشاره نمودیم.

عوامل تاثیر بر قیمت انواع تابلوهای شرکتی

قیمت تابلو ها به عوامل زیادی بستگی دارد. ازجمله عواملی که می‌توان به آن اشاره کرد:

نوع حروف برجسته، کیفیت و متریال کار، محل نصب تابلو مغازه، رویه‌کوبی و تعداد لایه‌های آن، رنگ‌کاری، نورپردازی و … می باشد. با ذکر یک مثال می توانیم اهمیت عوامل یاد شده را مشخص کنیم. وقتی که شما یک تابلوی پلکسی گلاس سفارش می دهید اینکه نورپردازی شما شبانه روزی باشد یا نه در قیمت تابلو تاثیر می گذارد.

سایز تابلویی که سفارش می دهید در قیمت تابلو تاثیر دارد. اینکه تابلو در چه ارتفاعی نصب میشود و چقدر نیاز به محکم کاری دارد و یا اینکه در زیره تابلو از چه ماده ای استفاده شده است (چوب،فلز و …) در قیمت تابلو تاثیر میگذارد و یا ممکن است تابلو نیاز به فن خنک کننده یا ترانس پر قدرت داشته باشد که این عامل نیز بر روی قیمت تاثیر گذار است.