معرفی ۸ تابلو تبلیغاتی شرکتی

تابلو تبلیغاتی شرکتی، تابلویی است که در سر درب شرکت‌ها به‌ عنوان تابلو تبلیغ و در داخل شرکت به‌ عنوان تابلو شناسایی برای معرفی قسمت‌های مختلف شرکت مورد استفاده قرار می گیرد و از ابزارهای ضروری شرکت محسوب می شود. این را هم بدانید که در استفاده از انواع تابلو تبلیغاتی شرکتی، محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از تمام متریال مانند استیل نیز در طراحی تابلو استفاده کنید. 

آنچه در این مقاله می خوانید :

مهم این است که طراحی به نحوی باشد که شما نام شرکت و برند خودتان را به وضوح بر روی آن نمایش دهید به نحوی که مشتری به محض دیدن تابلوی شرکت متوجه نوع کسب و کار شما بشود. مبهم بودن لوگو و نام شرکت از مهم ترین مشکلاتی است که برخی از شرکت ها با آن درگیر هستند.

🔔 حتما بخوانید: سی ان سی چوب چیست؟

انواع تابلو تبلیغاتی شرکتی

تابلوهای تبلیغاتی شرکتی با توجه به ابعاد و جنس و نوع آن‌ها می‌توان به‌صورت‌های متفاوتی طبقه‌بندی نمود.

۱- تابلو تیلیغاتی شرکتی (لایت باکس)

لایت باکس یا همان تابلو لایت باکس به جعبه‌هایی گفته می‌شود که از داخل توسط منابع نوری مانند مهتابی و اس ام دی نور پردازی می‌شوند. از تابلو لایت باکس برای معرفی به صورت آویز استفاده می نمایند و یا از مدل ایستاده آن برای معرفی کالاها و خدمات استفاد می کنند. 

تابلو تیلیغاتی شرکتی (لایت باکس)

محاسبه قیمت این تابلوها معمولا بر حسب متر محیط و متر مربع می باشد.

۲- تابلو تبلیغاتی شرکتی (فلکسی فیس)

این نوع تابلوها، از تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مقرون به صرفه است که شامل  نورپردازی نیز هستند و در ساخت تابلو فلکسی  از حروف برجسته استفاده می شود که به آن عنوان تابلو فلکسی برجسته گفته می‌شود. 

تابلو تبلیغاتی شرکتی (فلکسی فیس)

فلکسی یک نوع متریال در ساخت تابلوهای فلکسی می‌باشد. این تابلوها دارای صفحات انعطاف پذیر هستند و روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آن‌ها باعث شده که در برابر اشعه خورشید و  انواع شرایط آب و هوایی مقاومت و دوام بالایی داشته باشند.

۳- تابلو تبلیغاتی شرکتی (تابلو چلنیوم)

تابلو چلنیوم از درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی است و به شکل های متفاوت همچون تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم لترمکس و دیگر مدل ها اجرا می‌شوند. 

تابلو تبلیغاتی شرکتی-چلنیوم

در طراحی و ساخت تابلو چلنیوم هیچ محدودیتی در خصوص رنگ وجود ندارد و شما می توانید از طیف وسیعی از رنگ ها استفاده کنید.

این نوع تابلو با استفاده از رول چلنیوم که در سایز های ۷، ۹ و ۱۱ سانتی متری در بازار موجود است طراحی و پیاده سازی می شود . از رول چلنیوم برای ساخت لبه ها و از پلکسی گلاس شفاف در رنگ های متعدد خصوصاً رنگ طلایی ، مشکی و نقره ای ، جهت ساخت رویه حروف برجسته چلنیوم استفاده می شود.

۴- تابلو تبلیغاتی شرکتی (تابلو روان)

این نوع تابلوها از تابلوهای  مدرن محسوب می‌شوند  که طرح ها و کلمات مختلف بر روی آنها حرکت کرده و جذابیت زیادی را ایجاد می کند. ساختار این تابلوها مشابه با  تابلوهای ال ای دی بوده و تنها تفاوت آنها در متحرک بودن طرح ها می باشد. 

تابلو تبلیغاتی شرکتی (تابلو روان)

در این تابلوها  با استفاده از نرم افزارهایی، متن ها و کلمات و یا انیمیشن های مختلفی که  از قبل نوشته شده است  و در تابلو به صورت پشت سر هم شروع به حرکت کردن می نمایند.

۵- تابلو تبلیغاتی شرکتی (فضای داخل)

تبلیغات فضای داخل شرکت ها یکی از عوامل بسیار موثر در مشتری مداری و جذب هر چه بیشتر متقاضیان است. تابلو ها عموما به دو روش ساده و ضد آب هستند که معمولا نوع ضد آب آن در فضای خارجی و به عنوان سردر به کار گرفته می شود. 

کاربردترین تابلو های شرکتی در فضای داخل میتوان به تابلو لایت باکس، تابلو شناسایی استیل، تابلو شناسایی پلکسی، تابلو ال ای دی روان فضای داخل، و برخی از تابلوهای حروف برجسته اشاره نمود.

تابلو تبلیغاتی شرکتی (فضای داخل)

۶- تابلو تبلیغاتی شرکتی (فضای خارج)

تابلو سر در شرکت‌ها می توانند از مهم‌ترین روش‌های تبلیغ یک شرکت باشد که این دسته از تبلیغات در دسته تبلیغات محیطی قرار می گیرد. نکته قابل توجه درمورد این نوع از تابلوها داشتن مقاومت و طول عمر لازم جهت قرار گرقتن در محیط بیرونی باشد.

برای مثال تابلوهایی که نورپردازی می‌شوند حتما باید ضد آب باشند. از انواع این تابلوها میتوان به تابلو فلکسی فیس، تابلو چلنیوم اشاره نمود.

۷- تابلو تبلیغاتی شرکتی (تابلو شناسایی)

تابلوهای تبلیغاتی شناسایی تابلو هایی هستند که برای معرفی یک شرکت یا مجموعه بکار می‌روند و معمولا در فضای داخلی استفاده می شوند. دو مدل متدوال این تابلوها تابلو استیل و تابلو پلکسی می‌باشد. ساخت تابلو استیل شناسایی و پلکسی معمولا به شکل حک کردن عناوین صورت می‌گیرد. همچنین می توان از این دو مدل به صورت تلفیقی نیز استفاده کرد.

تابلو تبلیغاتی شرکتی (تابلو شناسایی)

۸- تابلو تبلیغاتی شرکتی (حروف برجسته)

حروف های برجسته یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی می باشد که می توان در جهت ساخت تابلو تبلیغاتی شرکتی نیز از آن استفاده نمود. از تابلوهای حروف برجسته می توان به تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو نئون پلاستیک و دیگر موارد مشابه اشاره نمود.

۹- تابلو تبلیغاتی شرکتی (تابلو پترن)

تابلو پترن یکی از حروف برجسته زیبا با اشکال هندسی و متفاوت می باشد. تابلو پترن از ورقه های پلکسی دو لایه و لبه چلنیوم ۰.۴ طلایی پانچ و اس ام دی بلوکی و پی وی سی ۱۰ میل با برش CNC تشکیل گردیده است.

 جمع بندی مطالب

تابلو تبلیغاتی شرکتی در شرکت ها و کارخانجات مکان های بسیار وسیعی هستند که شامل بخش های متفاوتی نظیر طبقات ، سالن ها  ، اتاق ها و… می باشند و اکثراً شرکتها در کنار یکدیگر و در یک بخش همچون شهرک صنعتی واقع می شوند و زمانی که ارباب رجوع به این مکان های وسیع مراجعه می نماید پیدا کردن شرکت مدنظر بین چندین شرکت بزرگ کار مشکلی است. 

اما اگر شرکت ، در سر درب محل خود ، تابلو شرکتی نصب کرده باشد که معرف نام ، لوگو و برند آن شرکت باشد ، ارباب رجوع به راحتی می تواند محل مدنظر خود را بیابد ، حال زمانی که افراد یا رانندگان وسایل نقلیه که جهت بارگیری یا تخلیه بار به شرکت های مربوطه مراجعه می نمایند برای رفتن به بخش خاصی از آن شرکت و انجام کاغذ بازی های داخل شرکت دچار سردرگمی شده و می بایست از اشخاص دیگر در مورد محل مدنظر پرس و جو نمایند پس برای راحتی ارباب رجوع لازم است 

از انواع تابلو راهنما هچون تابلو اسامی ، تابلو طبقات ، تابلو سالنی ، تابلو ورود ، تابلو شماره اتاق ، تابلو خروج اضطراری و … برای بخش های متعدد شرکت یا کارخانه استفاده نمود تا هم افراد دچار سردرگمی نشوند و هم از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری نموده و کارها با سرعت بالاتری انجام پذیرند .